Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Playboy" z Dodą w większym nakładzie i wsparty promocją

Październikowy numer miesięcznika "Playboy" (Marquard Media Polska) trafił do sprzedaży w nakładzie 110 tys. egz., czyli o 10 tys. egz. większym niż zwykle.

Na okładce numeru i rozkładówce zamieszczone są zdjęcia Doroty Rabczewskiej występującej na scenie jako Doda. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVN, Tele 5, Kino Polska, 4fun.tv), radiu (sieć Radia Eska, Radio WAWa, warszawskie Antyradio 94 FM) i prasie (”Przekrój”, ”Wprost”, ”Auto Świat”, ”Murator”). Za kreację odpowiada dział marketingu pisma, a zakupem czasu reklamowego w TVN-ie zajął się dom mediowy Optimum Media OMD i dział marketingu ”Playboya”. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika od stycznia do czerwca br. wyniosła 70 818 egz. (dane ZKDP).

(AW, 27.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.