"Fakt" prowadzi kampanię skierowaną do reklamodawców
26.09.2007, 08:38
Axel Springer Polska rozpoczął kampanię "Faktu" skierowaną do klientów reklamowych pod hasłem "Nie uprzedzaj się. Oceń sam".
Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest podkreślenie informacyjnej i opiniotwórczej roli gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanych dziennikarzy i publicystów na temat gazety publikowane na łamach ”Faktu”, m.in. wypowiedź Tomasza Lisa i Doroty Gawryluk (udzielili zgody na użycie fragmentów ich tekstów). Kampania będzie prowadzona w prasie branżowej oraz w Internecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jest dział marketingu prasy codziennej wydawnictwa oraz PZL, za zakup mediów odpowiada dział marketingu. Jednocześnie w lokalnych wydaniach tabloidu prowadzona będzie kampania promocyjna pod hasłami: ”Fakt Górą!” i ”Liczy się Fakt”. Jak wynika z danych ZKDP, średnia sprzedaż ogółem ”Faktu” w pierwszym półroczu br. wyniosła 516 031 egz.(SK, 26.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










