ARC Rynek i Opinia sprawdził znajomość kampanii społecznych
24.09.2007, 08:14
Spośród zrealizowanych w ostatnich latach kampanii społecznych Polacy najlepiej zapamiętali kampanię ”Masz prawo działać” – wynika z badania zrealizowanego przez instytut ARC Rynek i Opinia dla Agencji Wasilewski.
Z badania ”Znajomość i ocena kampanii społecznych” zrealizowanego w 10 największych miastach kraju wynika, że ponad 99 proc. badanych zetknęło się przynajmniej z jedną kampanią społeczną. Wśród najlepiej ocenianych znalazły się kolejno: ”bezdomni.pl” , ”Wolność słowa dla Białorusi”, ”Pal dalej”, ”Pij mleko”, ”Zróbmy dobry klimat”, ”Prowadzę jestem trzeźwy”, ”Masz prawo działać”, ”Pełnosprawni w pracy”, ”Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie”,” Tak niewiele potrzeba”, ”Czytelmania”. Natomiast najbardziej znane są kampanie: ”Masz prawo działać”, ”Pal dalej”, ”Czytelmania”, ”Linia życia”, ”Choroba brudnych rąk”, ”Ostatni wyskok”, ”Pij mleko”, ”Zobacz, usłysz, powiedz”, ”Wolność słowa dla Białorusi”. Celem badania było określenie poziomu znajomości i ocena 32 wybranych kampanii społecznych, które realizowane były na terenie Polski od 2002 do 2006 roku. Pełne wyniki zostaną przedstawione w książce "Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej" (Agencja Wasilewski). Książka ukaże się w listopadzie.(MŁ, 24.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










