Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rzeczpospolita" w październiku zmniejszy format

"Rzeczpospolita" (Presspublica) prawdopodobnie od połowy października będzie się ukazywała w mniejszym o połowę formacie.

O planach zmniejszenia w najbliższych tygodniach formatu gazety oraz wprowadzenia nowego layoutu poinformowano wczoraj zespół redakcyjny. Według naszych informacji ”Rzeczpospolita” w kompaktowym formacie pojawi się na rynku 15 października. – Nie potwierdzam i nie zaprzeczam – mówi tylko Paweł Lisicki, redaktor naczelny ”Rzeczpospolitej”. Wiadomo, że nowy layout przygotował Bartosz Krzyżaniak-Gumowski, dyrektor artystyczny ”Rz”. Dziennik będzie miał od października taki sam kompaktowy format, jak ma obecnie dodatek ”Prawo co dnia”, czyli żółte strony ”Rzeczpospolitej”. Ta część ”Rz” zmniejszyła o połowę format pod koniec marca br. Teraz takie same zmiany przejdą zielone strony (poświęcone gospodarce) i grzbiet główny ”Rz”. Chociaż Paweł Lisicki nie chce mówić o terminie wprowadzenia zmian, to przyznaje, że prace nad nowym formatem i layoutem są w fazie końcowej. – W nowym layoucie nieznacznie zostanie zmienione logo gazety – zdradza jedynie. Obecna makieta ”Rz” obowiązuje od kwietnia 2005 roku. Zmiany zajdą także w portalu internetowym dziennika. Presspublica zamiast marki Rzeczpospolita Online będzie teraz promować serwis Rp.pl. W wersji testowej strony logo składa się z trzech elementów: białej sylwetki orła na czerwonym tle, liter „rp” na czarnym tle i liter „pl” na tle niebieskim. Średnia sprzedaż ogółem ”Rzeczpospolitej” w pierwszym półroczu br. wyniosła 144 433 egz. (ZKDP).

(SK, 21.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.