DougFaberFamily autorką kampanii nowych lodówek Ardo
21.09.2007, 10:04
Ruszyła kampania dla Ardo Polska, pierwsza przygotowana przez agencję DougFaberFamily. Promuje ona nowość Ardo - lodówki serii Vintage.
Kampania składa się z działań wizerunkowych ATL (prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe) oraz z BTL (materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki, torby reklamowe). Przygotowano także stroną produktową w Internecie (ardovintage.pl). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylko zwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale również ważne są dla nich walory estetyczne produktu. Działaniami wpierającymi kampanię Vintage są konkurs konsumencki i eventy oraz briefing dla dziennikarzy. Te działania zostały przygotowane przez Emlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership. Media dla kampanii Ardo zaplanował i zakupił EquinoxMedia.(MŁ, 21.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










