Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DougFaberFamily autorką kampanii nowych lodówek Ardo

Ruszyła kampania dla Ardo Polska, pierwsza przygotowana przez agencję DougFaberFamily. Promuje ona nowość Ardo - lodówki serii Vintage.

Kampania składa się z działań wizerunkowych ATL (prasa wnętrzarska, tygodniki opiniotwórcze, czasopisma niszowe) oraz z BTL (materiały POS: katalogi, plakaty, standy, ulotki, torby reklamowe). Przygotowano także stroną produktową w Internecie (ardovintage.pl). Kampania skierowana jest do osób, które nie tylko zwracają uwagę na funkcjonalność produktów i cenę, ale również ważne są dla nich walory estetyczne produktu. Działaniami wpierającymi kampanię Vintage są konkurs konsumencki i eventy oraz briefing dla dziennikarzy. Te działania zostały przygotowane przez Emlab, spółkę należącą tak jak DFF do grupy Mothership. Media dla kampanii Ardo zaplanował i zakupił EquinoxMedia.

(MŁ, 21.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.