Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tele2 Polska zareklamuje ofertę Tele2 Max

Firma Tele2 Polska (Grupa Tele2 AB), operator telefonii stacjonarnej, wprowadzi ofertę pakietową Tele2 Max. Obejmuje ona dostęp do Internetu oraz od 60 do 2 tys. minut na połączenia do sieci telefonii stacjonarnej.

Kampania reklamowa oferty rozpocznie się 24 września. Obejmie telewizję, prasę i Internet. Reklamy komunikują pakiet Tele2 Max Non Stop, w którym nie płaci się za usługi przez pierwszych sześć miesięcy trwania umowy (w przypadku umowy trzyletniej). Informuje o tym m.in. 30-sekundowy spot reklamowy, w którym wykorzystano motyw z amerykańskiego musicalu ”Deszczowa piosenka”. Kreację spotu przygotowała szwedzka agencja reklamowa Forsman & Bodenfors, a na polski rynek zaadaptowała go agencja Publicis. Media zaplanował i kupił Starcom. Za kreację działań internetowych odpowiada agencja interaktywna K2 Internet, a za zakup mediów internetowych - firma ACR.

(TW, 21.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.