Tele2 Polska zareklamuje ofertę Tele2 Max
Firma Tele2 Polska (Grupa Tele2 AB), operator telefonii stacjonarnej, wprowadzi ofertę pakietową Tele2 Max. Obejmuje ona dostęp do Internetu oraz od 60 do 2 tys. minut na połączenia do sieci telefonii stacjonarnej.
Kampania reklamowa oferty rozpocznie się 24 września. Obejmie telewizję, prasę i Internet. Reklamy komunikują pakiet Tele2 Max Non Stop, w którym nie płaci się za usługi przez pierwszych sześć miesięcy trwania umowy (w przypadku umowy trzyletniej). Informuje o tym m.in. 30-sekundowy spot reklamowy, w którym wykorzystano motyw z amerykańskiego musicalu ”Deszczowa piosenka”. Kreację spotu przygotowała szwedzka agencja reklamowa Forsman & Bodenfors, a na polski rynek zaadaptowała go agencja Publicis. Media zaplanował i kupił Starcom. Za kreację działań internetowych odpowiada agencja interaktywna K2 Internet, a za zakup mediów internetowych - firma ACR.(TW, 21.09.2007)










