Initiative regularnie bada, jak konsumenci korzystają z mediów
Dom mediowy Initiative wraz MillwardBrown SMG/KRC realizują badanie Radar2 pokazujące, jak konsumenci korzystają z mediów. Jego wyniki pozwolą zwiększyć efektywność kampanii reklamowych.
Initiative wraz z MillwardBrown SMG/KRC zakończyły pierwszy etap badania opartego na falach badania konsumenckiego TGI. Wykorzystując wyniki Radar2 i narzędzie Matrix (sieciowe oprogramowanie Initiative służące do wyliczenia zasięgu kampanii w danej grupie docelowej), można zwiększyć zasięg kampanii prowadzonych w wielu mediach, w tym w Internecie. - Są one podpowiedzią, jak optymalnie wykorzystać budżet - mówi Piotr Guziur, research and tools manager z Initiative. - Badanie jest prowadzone na dużej próbie dziewięciu tysięcy respondentów, co daje dane o wysokim stopniu zaufania oraz pozwala wyliczyć zasięg kampanii dla wielu grup docelowych o wąskich kryteriach demograficznych. Będziemy je powtarzać cyklicznie – dodaje Guziur.(MŁ, 20.09.2007)










