Agora organizuje seminaria wspólnie z INMA i IFRA
20.09.2007, 08:17
W tym tygodniu do Warszawy przyjadą menedżerowie gazet wydawanych w Europie, Afryce i Ameryce. Wezmą udział w seminariach organizowanych przez Agorę SA wspólnie z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Marketingu Gazet Codziennych (INMA) i Międzynarodowym Stowarzyszeniem Technologii Mediów i Gazet Codziennych (IFRA).
W seminariach już potwierdzili udział przedstawiciele dzienników regionalnych: francuskiego ”Quest France”, austriackiego ”Kleine Zeitung”, ukraińskiego ”Pa Kievie”, angielskiego ”Evening Standard”, czeskiego ”Denika”; a także ogólnokrajowych: litewskiego ”Lietuvos Rytas”, brytyjskiego ”The Times”, portugalskiego ”Expresso”, duńskiego ”Jyllands-Posten”. Organizatorzy spodziewają się ponad 100 menedżerów, w większości z Europy Środkowej i Wschodniej. Będą też goście z RPA, USA, Urugwaju i Brazylii. Program seminariów przygotowany został z myślą o wydawcach prasy ogólnokrajowej, regionalnej i branżowej oraz właścicielach portali ogłoszeniowych i społecznościowych. W czasie czwartkowego seminarium pt. ”Jak zarobić na ogłoszeniach branżowych i drobnych?” wydawcy będą dyskutowali m.in. o tym, jak walczyć z Google o użytkowników wyszukiwarek informacji lokalnych i odzyskać rynek ogłoszeń drobnych. Wśród innych tematów wystąpień są: - Randki przez komórkę i inne pomysły na zyski z ogłoszeń drobnych; - Zmiany, Przychody, Postęp i Możliwości - wyzwania na rynku ogłoszeń o pracy, przed którymi stoją wydawcy prasy w Wielkiej Brytanii; - Studium przypadku Corriere della Sera: integracja na maksa W czasie drugiego seminarium, następnego dnia, ”Co gazetom daje Web 2.0, czyli jak zyskać na interakcji” wydawcy dowiedzą się m.in., jak zorganizować działy informacyjne redakcji, by korzystały z treści przygotowywanych przez czytelników. Pozostałe tematy wystąpień to: - Gdy teoria ściera się z praktyką: techniczne, handlowe i biznesowe skutki interakcji w mediach; - Reklama 2.0: możliwości dla reklamy i marketingu w erze Web 2.0; - Ponad Web 2.0: co wydawcy prasy muszą wiedzieć na temat następnej generacji sieci społecznych; - Studium przypadku: Helsingin Sanomat - od tradycyjnej redakcji gazety do newsroomu multimedialnego; - Studium przypadku: Reklama 2.0 w Gazeta.pl; - Studium przypadku: newsroom multimedialny w Cash; - Studium przypadku: Czytelnik-Reporter - nowy dział Denika z informacjami, komentarzami i zdjęciami czytelników; - Skandynawskie innowacje w interakcji z czytelnikami i współtworzeniu z nimi treści Seminaria obędą się 27 i 28 września w siedzibie Agory w Warszawie.(GK, 20.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










