Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN sprzedaje reklamy na październik z droższymi pakietami ratingowymi

TVN otworzył sprzedaż czasu reklamowego na październik. Biuro reklamy stacji wprowadziło zapowiadane specjalne pakiety GRP: droższe, ale dające pierwszeństwo emisji.

Nowe pakiety (fixed) są o 20 proc. droższe od standardowych. Ich nabywcy mają za to prawo wyboru pory emisji reklam. Połowa zamówionych GRP może się znaleźć w prime time, reszta – w innych pasmach. Zlecenia na pakiety fixed mają pierwszeństwo realizacji, co oznacza, że zwykłe pakiety mogą podlegać większym redukcjom (stacja w pakietach sprzedaje ponad 80 proc. czasu). Zlecenia na wrzesień TVN redukował o 20-50 proc. Popyt na czas reklamowy w październiku ma być jeszcze większy. Standardowe pakiety ratingowe podrożały o 15 proc. w stosunku do października ub.r. (grupa 16-49). Za GRP trzeba zapłacić 4,7 tys. zł (netto, bez rabatu). Największa podwyżka dotyczy grupy 16-29 - wyniosła 27 proc. (do 5,85 tys. zł), a najmniejsza - grupy kobiety 25-49 - o 7 proc. (do 3,35 tys. zł). TVN podniósł też ceny za spoty kupowane z cennika. Najdroższy, tak jak w ub.r., jest czas przy programie rozrywkowym ”Taniec z gwiazdami”. 30-sekundowa reklama przy tym programie kosztuje nawet 77,3 tys. zł (wzrost o 2 proc. w stosunku do ub.r.). Natomiast za spot przed ”Faktami” (sprzedawany wyłącznie z cennika) trzeba w dni powszednie zapłacić 55,7 tys. zł (wzrost o 31 proc.). Czas przed głównym programem informacyjnym TVN-u jest najtańszy w soboty – kosztuje 47,5 tys. zł (o 22 proc. więcej niż rok temu).

(RUT, 19.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.