Top 10 pracodawców w agencjach i domach mediowych
18.09.2007, 16:45
Starcom i Saatchi&Saatchi wygrały ranking 10 najbardziej cenionych pracodawców wśród domów mediowych i agencji reklamowych przeprowadzony przez miesięcznik „Press”.
W sierpniu rozesłaliśmy ankietę do ponad 300 osób. Pytaliśmy przedstawicieli 25 agencji i 15 domów mediowych, a także studentów reklamy i marketingu (m.in. z Warszawskiej Szkoły Reklamy, Wyższej Szkoły Promocji, Uniwersytetu warszawskiego). Poprosiliśmy o podanie maksymalnie trzech firm, w których chciałby pracować najbardziej, i tej jednej, której ofertę by odrzucił. Pytaliśmy, co zadecydowało o wyborze konkretnej firmy. Otrzymaliśmy 371 wskazań, w tym 220 (59,3 proc.) na agencje reklamowe i 151 (40,7 proc.) na domy mediowe. Co ciekawe, odpowiedzieli przede wszystkim już pracujący w branży. Studenci mieli kłopot z wypełnieniem ankiety, ponieważ... nie znają firm na rynku Wśród domów mediowych pierwsze trzy miejsca zajęły: Starcom (12,1 proc.), Mediaedge:cia (11,3 proc.) i MediaCom Warszawa (10 proc.). Pierwsza trójka agencji to: Saatchi&Saatchi (11,1 proc.), PZL (7,6 proc.) i DDB Warszawa (5,8 proc.) Szczegóły w najnowszym numerze miesięcznika „Press”.(DOK, 18.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










