Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Vita" liderem sprzedaży

Wśród miesięczników o zdrowiu w pierwszej połowie br. najlepiej sprzedawała się "Vita" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

”Vita” (Edipresse Polska SA) od stycznia do czerwca br. ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 83 668 egz. zyskała 10,34 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. Tytuł ten był liderem także w pierwszej połowie 2006 roku. Na drugie miejsce z trzeciego awansowała ”Super Linia” (Quadro Media) – 45 833 egz. (wzrost o 4,33 proc.), a na trzecie z czwartego – ”Zdrowie” (Wydawnictwo Murator) – 45 607 egz. (wzrost o 19,25 proc). Na pozycję czwartą spadło drugie w ub.r. ”Samo Zdrowie” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 42 493 egz. (spadek o 18,21 proc.). Zestawienie zamyka ”Żyjmy dłużej” (Quadro Media) – 25 349 egz. (wzrost o 5,73 proc.). W czerwcu pisma o zdrowiu odnotowały sprzedaż ogółem: ”Vita” – 83 025 egz., ”Samo Zdrowie” – 57 729 egz., ”Zdrowie” – 43 895 egz., ”Super Linia” – 40 988 egz., ”Żyjmy dłużej” – 25 226 egz.

(AW, 18.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.