Wzrosty sprzedaży pism dla mężczyzn w pierwszym półroczu br.
W pierwszym półroczu tego roku wzrosła sprzedaż pism dla biznesmenów i większości miesięczników lifestylowych dla mężczyzn – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Wśród pism biznesowych w okresie styczeń-czerwiec br. najwyższą średnią sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 43 316 egz. (wzrost o 6,44 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2006 roku). Za nim znalazł się ”Manager Magazin” (Manager Media) - 30 088 egz. (wzrost o 37,44 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn najlepiej sprzedawał się ”CKM” (Marquard Media Polska) – 89 529 egz. (wzrost o 3,08 proc.). Za nim znalazł się ”Playboy” (ten sam wydawca) – 70 818 egz. (spadek o 4,23 proc.). Polska edycja ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) miała średnią sprzedaż ogółem na poziomie 68 312 egz. (w danych brak rozliczenia za luty br.). Tytuł ten odnotował wzrost o 13,69 proc. Średnia sprzedaż ogółem shoppingowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w pierwszej połowie br. wyniosła 65 038 egz. (magazyn do lutego 2006 roku był kwartalnikiem). W samym czerwcu sprzedaż ogółem pism biznesowych wyglądała następująco: ”Forbes” – 37 666 egz., ”Manager Magazin” – 29 007 egz., a lifestylowych: ”CKM” – 80 556 egz., ”Men’s Health” – 70 035 egz., ”Playboy” – 55 527 egz. Sprzedaż ”Logo” wyniosła 61 503 egz.(AW, 17.09.2007)










