Kolejna kampania Warszawy w BBC World
17.09.2007, 08:19
Fundacja Warsaw Destination Alliance realizuje kolejną kampanię reklamową Warszawy w kanale BBC World.
Od dziś do 11 listopada br. 30-sekundowe spoty przedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce organizacji spotkań biznesowych. Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT oraz firma redNet Property Group, organizator Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF. BBC World wyemituje w sumie 280 spotów, prezentowanych pięć razy dziennie w najlepszym czasie antenowym. Adresatami kampanii jest kadra menedżerska wyższego szczebla, a w szczególności osoby zajmujące się organizacją konferencji i kongresów oraz ich uczestnicy. Jesienna odsłona Warszawy w BBC World jest już szóstą międzynarodową kampanią reklamową realizowaną przez Fundację Warsaw Destination Alliance.(KRZ, 17.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










