Expert Monitor bada rynek reklamy internetowej
14.09.2007, 08:20
Expert Monitor rozpoczął monitoring reklamy internetowej. Pierwsze dane o wydatkach reklamowych w Internecie firma zaprezentuje na początku 2008 roku.
Badanie obejmuje większość kampanii typu display (kampanie form banerowych, np. billboard, double billboard, toplayer), w tym nieznaczną część kampanii CPA (Cost Per Action, kampanie rozliczane wg liczby kliknięć) oraz część mailingu. Nie są monitorowane przychody z reklam przy wyszukiwarkach i reklam kupowanych w modelu samoobsługowym. W badaniu uczestniczą: Onet.pl, Agora, IDG, Wirtualna Polska, O2.pl, IDMnet, Polskie Książki Telefoniczne (Pkt.pl), ARBOmedia. Przedsięwzięciu patronuje związek pracodawców branży internetowej IAB Polska. Badanie obejmujące okres pierwszego półrocza br. pokazało, że najbardziej aktywnymi branżami w Internecie są finanse i usługi marketingowe oraz motoryzacja i transport. Najbardziej dochodowe formy reklam to billboard 750 x 100 i double billboard 750 x 200.(KRZ, 14.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










