Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fastline zdobyła budżet BTL firmy Roche Polska

Agencja reklamowa Fastline zrealizuje kompleksowe działania BTL nowego produktu nefrologicznego firmy Roche Polska. Agencja i firma nie zdradzają nazwy produktu.

Agencja przygotuje kampanię launchową i promocyjną produktu w 2008 roku. Prace nad projektem już się rozpoczęły i potrwają do końca 2008 roku. W przetargu startowały cztery agencje.

(TW, 14.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.