Agencja Publicis bez dyrektora kreatywnego
13.09.2007, 12:00
Od dziś Jacek Maciejewski nie jest już dyrektorem kreatywnym agencji Publicis. Strony zdecydowały, że zakończą współpracę.
Jacek Maciejewski był dyrektorem kreatywnym Publicisu od początku br. W firmie jest tylko jedno takie stanowisko. Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji, w oficjalnym komunikacie tak tłumaczy decyzję o rozstaniu: ”Nie udało mu się utrzymać integralności zespołu kreatywnego”. Prowadzone są już rozmowy z kandydatami na stanowisko dyrektora kreatywnego. – Rozważamy różne opcje: awans wewnętrzny lub przyjęcie kogoś z zewnątrz. Nie będziemy się spieszyć. Chodzi nam o znalezienie osoby, która cieszy się autorytetem i będzie potrafiła zmotywować zespół do pracy – mówi Gargała. Planowana jest także zmiana struktury działu kreacji Publicisu. Obecnie funkcjonują w nim dwa zespoły, na których czele stoi dwóch senior creative. Nie pracują one jednak dla wszystkich klientów agencji. Docelowo mają być cztery zespoły zarządzane przez senior creative. – Rezygnujemy z budowy piramidowej, w której większość decyzji musi przejść przez dyrektora kreatywnego stojącego na górze piramidy. Strukturę działu kreacji chcemy oprzeć na dobrych szefach czterech grup. To zapewni nam dobrą organizację pracy – tłumaczy Gargała. Z Jackiem Maciejewskim nie udało się nam wczoraj skontaktować. Przed przyjściem do Publicisu był on dyrektorem kreatywnym Euro RSCG Warsaw.(MAZ, 13.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










