Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Publicis bez dyrektora kreatywnego

Od dziś Jacek Maciejewski nie jest już dyrektorem kreatywnym agencji Publicis. Strony zdecydowały, że zakończą współpracę.

Jacek Maciejewski był dyrektorem kreatywnym Publicisu od początku br. W firmie jest tylko jedno takie stanowisko. Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji, w oficjalnym komunikacie tak tłumaczy decyzję o rozstaniu: ”Nie udało mu się utrzymać integralności zespołu kreatywnego”. Prowadzone są już rozmowy z kandydatami na stanowisko dyrektora kreatywnego. – Rozważamy różne opcje: awans wewnętrzny lub przyjęcie kogoś z zewnątrz. Nie będziemy się spieszyć. Chodzi nam o znalezienie osoby, która cieszy się autorytetem i będzie potrafiła zmotywować zespół do pracy – mówi Gargała. Planowana jest także zmiana struktury działu kreacji Publicisu. Obecnie funkcjonują w nim dwa zespoły, na których czele stoi dwóch senior creative. Nie pracują one jednak dla wszystkich klientów agencji. Docelowo mają być cztery zespoły zarządzane przez senior creative. – Rezygnujemy z budowy piramidowej, w której większość decyzji musi przejść przez dyrektora kreatywnego stojącego na górze piramidy. Strukturę działu kreacji chcemy oprzeć na dobrych szefach czterech grup. To zapewni nam dobrą organizację pracy – tłumaczy Gargała. Z Jackiem Maciejewskim nie udało się nam wczoraj skontaktować. Przed przyjściem do Publicisu był on dyrektorem kreatywnym Euro RSCG Warsaw.

(MAZ, 13.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.