RWE Stoen rozpoczyna kampanię edukacyjną
Firma RWE Stoen, dostawca energii elektrycznej, rozpocznie 1 października kampanię społeczną ”Świadoma energia”. Jej celem jest edukacja w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej i promowanie idei oszczędzania prądu.
Podstawą kampanii będą działania informacyjne i doradztwo w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej skierowane do właścicieli gospodarstw domowych. Akcja rozpocznie się z początkiem października w ”Przewodniku domowym” dostępnym w centrach obsługi klienta RWE Stoen. Informacje na ten temat znajdą się też w magazynie ”Więcej niż energia” rozsyłanym do klientów firmy i na stronie internetowej Swiadomaenergia.pl. Kampania zostanie podzielona na etapy: od października będzie informowała o korzyściach z wymiany sprzętu na energooszczędny, w listopadzie i grudniu będzie zachęcała do świątecznego wystroju mieszkań i radziła, jak zoptymalizować zużycie oświetlenia świątecznego, wiosną i latem 2008 roku będą przedstawiane urządzenia chłodzące i zasady racjonalnego korzystania z nich, a jesienią i zimą 2008 roku zaplanowano prezentację elektrycznych systemów grzewczych. Firma przeprowadzi też kampanię wewnątrz firmy. Magdalena Borek-Dwojak odpowiedzialna za komunikację przedsiębiorstwa poinformowała, że RWE Stoen nie wyklucza wsparcia akcji przez ATL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa San Markos – Republika Dobrej Marki.(TW, 13.09.2007)










