Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Mediataku odchodzi prezes

Prezes Domu Prasy Regionalnej Mediatak Jarosław Roszkowski złożył rezygnację, która obowiązuje od dziś. Współwłaściciele firmy nie komentują jego decyzji, choć jeżeli dziś nie wyznaczą jego następcy, spółka pozostanie bez zarządu.

”Powodem jest niemożność dalszego wykonywania przeze mnie przypisanych funkcji prezesa obowiązków zawodowych” – napisał w e-mailu do dziennikarzy Jarosław Roszkowski, uzasadniając swoją decyzję o odejściu. – Szczegóły mogę roztrząsać tylko na forum wewnętrznym – odpowiada pytany o doprecyzowanie uzasadnienia. Roszkowski był prezesem i jednoosobowym zarządem Mediataku od marca br. (wcześniej był dyrektorem mediów w Starlinku). Jego decyzja o rezygnacji z dnia na dzień ze stanowiska prezesa zaskoczyła Grupę Wydawniczą Polskapresse, która jest głównym udziałowcem w Mediataku. – Mogę tylko powiedzieć, że rezygnacja została przyjęta i nie będziemy jej dziś komentować – mówi Magdalena Chudzikiewicz, rzeczniczka prasowa Polskapresse. Z Tomaszem Wróblewskim, wiceprezesem Polskapresse i jednocześnie od lipca br. członkiem rady nadzorczej Mediataku, nie udało nam się wczoraj skontaktować. Na temat rezygnacji Roszkowskiego nie chciał się też wypowiadać Andrzej Pestkowski, członek rady nadzorczej w Mediataku, reprezentujący mniejszościowego udziałowca - Media Regionalne (trzecim jest Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft). Na pytanie, kto teraz będzie zarządzał firmą, odpowiedział: - Wszystkie pytania proszę kierować do Polskapresse. W ostatnim czasie z Mediataku odeszło lub zapowiedziało odejście kilku ważnych menedżerów. Do Grupy Wydawniczej Infor przenoszą się: Paweł Kossek (dyrektor działu rozwoju sprzedaży), Rafał Sułkowski (kierownik dział rozwoju sprzedaży), Mariusz Czykier (kierownik zespołu sprzedaży prasy bezpłatnej). Niektórzy handlowcy otrzymali propozycję przejścia do biura reklamy nowego projektu ogólnopolskiego gazety. Według nieoficjalnych informacji rezygnacja Roszkowskiego jest związana z brakiem porozumienia między głównymi udziałowcami (Polskapresse i Media Regionalne) co do przyszłości Mediataku i tego, w jaki sposób miałby być on zaangażowany w sprzedaż reklam do nowego dziennika Polskapresse. Mediatak zajmuje się realizacją kampanii ogólnopolskich w prasie regionalnej. Polskapresse już wycofuje z jego oferty ”Tele Magazyn”, który ma być tv-guide’em nowego dziennika.

(GK, 12.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.