Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindShare pracuje dla Wyeth

Dom mediowy MindShare Polska przejął od MediaComu Warszawa budżet amerykańskiego producenta farmaceutyków Wyeth (m.in. marki Centrum A-Z, Centrum Silver).

Na rynkach europejskich Wyeth jest klientem MediaComu, lecz w Polsce zdecydował się przenieść budżet ze względu na to, że dom ten pracuje również dla innego producenta farmaceutyków - firmy Bayer. Właśnie ruszyła pierwsza kampania telewizyjna preparatu Centrum zaplanowana przez MindShare, skierowana do kobiet w wieku 25-49 lat, mająca zwiększyć sprzedaż produktu. Spot przez najbliższe pięć tygodni można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych AtMedia. Reklamę przygotowała agencja Grey Worldwide Praga, a lokalną adaptację Grey w Polsce.

(MŁ, 12.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.