MindShare pracuje dla Wyeth
12.09.2007, 08:13
Dom mediowy MindShare Polska przejął od MediaComu Warszawa budżet amerykańskiego producenta farmaceutyków Wyeth (m.in. marki Centrum A-Z, Centrum Silver).
Na rynkach europejskich Wyeth jest klientem MediaComu, lecz w Polsce zdecydował się przenieść budżet ze względu na to, że dom ten pracuje również dla innego producenta farmaceutyków - firmy Bayer. Właśnie ruszyła pierwsza kampania telewizyjna preparatu Centrum zaplanowana przez MindShare, skierowana do kobiet w wieku 25-49 lat, mająca zwiększyć sprzedaż produktu. Spot przez najbliższe pięć tygodni można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych AtMedia. Reklamę przygotowała agencja Grey Worldwide Praga, a lokalną adaptację Grey w Polsce.(MŁ, 12.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










