Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 11, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP obniżyła ceny spotów sprzedawanych z cennika na październik

Telewizja Polska SA obniżyła ceny spotów reklamowych sprzedawanych według cennika na październik.

Skala obniżki jest zbliżona do wrześniowej i wynosi średnio 25–30 proc. w stosunku do ub.r. TVP to jedyna telewizja ogólnopolska, która jesienią obniża ceny. Biuro reklamy TVP zwiększa w ten sposób udział sprzedaży cennikowej w stosunku do pakietów GRP. Na wrzesień z cennika sprzedano w TVP większość czasu reklamowego. Paradoksalnie, stacja zarabia dzięki temu więcej, bo w sprzedaży cennikowej koszt dotarcia nawet po obniżce jest wyższy od pakietowego. W październiku najdroższe są reklamy przy ”M jak miłość” (TVP 2). Za 30-sekundowy spot po tym serialu w poniedziałki trzeba zapłacić 79,2 tys. zł (netto, bez rabatu). To o 14 proc. mniej niż w październiku ub.r. (92 tys. zł). Natomiast reklama przed emitowanym zaraz potem programem ”Kulisy serialu »M jak miłość«” kosztuje 70,2 tys. zł (13 proc. mniej niż w ub.r. – 81 tys. zł). Z kolei TVP 1 najdrożej wycenił spoty przed niedzielną ”Pogodą” po głównym wydaniu ”Wiadomości” i ”Sporcie”, za które trzeba zapłacić 62,5 tys. zł (5 proc. mniej niż w ub.r. – 66 tys. zł). Biuro reklamy TVP otworzyło sprzedaż na październik wczoraj. Do wtorku 18 września sprzedawane są tylko reklamy z cennika. Od 19 do 20 września będą bukowane pakiety ratingowe i premium, a od piątku 21 września – realizowane zamówienia na pozostałe formy sprzedaży.

(RUT, 11.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.