"Next" zadebiutuje 24 września
"Magazyn Komputerowy Next", przygotowywany przez Wydawnictwo Bauer, zadebiutuje 24 września.
Pismo ukaże się w nakładzie 200 tys. egz. Do całego nakładu dołączona będzie dwuwarstwowa płyta DVD o pojemności 8,5 GB. Nieznana jest cena egzemplarzowa pisma. Wydawnictwo szacuje, że sprzedaż pierwszego wydania przekroczy 100 tys. egz. Magazyn jest skierowany do profesjonalistów branży informatycznej (m.in. administratorów systemów i sieci, programistów, webmasterów, właścicieli i pracowników firm komputerowych), zaawansowanych użytkowników komputerów, a także osób amatorsko interesujących się techniką komputerową. Redaktorem naczelnym jest Tomasz Zieliński. Został już ustalony cennik reklam – strona kosztuje 16 tys. zł, druga okładka – 19 tys. zł, a czwarta 22 tys. zł (ceny netto). Wprowadzenie tytułu na rynek ma wspierać kampania reklamowa w ogólnopolskiej telewizji, radiu i Internecie.(AW, 11.09.2007)










