PKO BP promuje pożyczkę gotówkową
11.09.2007, 08:13
PKO Bank Polski SA rozpoczął multimedialną kampanię promocyjną nowego produktu – Max Pożyczki.
Prowadzi ją pod hasłem ”Zadbać o najbliższych? Czemu nie” i kieruje do klientów indywidualnych, ze szczególnym uwzględnieniem tych o niższych dochodach. Celem działań jest kreowanie wizerunku banku jako lidera rynku kredytów detalicznych, zbudowanie nowej marki pożyczki gotówkowej. Kampania jest komunikowana przede wszystkim w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (na przystankach). Główny spot reklamowy promujący pożyczkę trwa 30 sekund, ale przygotowano również wersję 15-sekundową. Można go zobaczyć w TVP, Polsacie, TVN-ie, TV 4. Również w kampanii radiowej wykorzystano 30-sekundowy spot, który jest emitowany w regionalnych i lokalnych rozgłośniach radiowych. Reklama w telewizji i radiu wzmocniona jest ogłoszeniami prasowymi głównie w dziennikach i tygodnikach (m.in. ”Super Express”, ” Fakt”, ”Tele Tydzień”, ”Tele Świat”). Kampania internetowa odbywa się w portalach internetowych (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl) i serwisach finansowych oraz aukcyjnych, a także wyszukiwarce internetowej Google. Kampania, która potrwa do końca października, wsparta będzie materiałami BTL w oddziałach i agencjach banku. Działania realizują agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, dom mediowy Zenithmedia i agencja interaktywna Hypermedia.(MŁ, 11.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










