Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paulo Coelho i Fiona w telewizyjnych reklamach HP

Dziś ma się rozpocząć telewizyjna kampania notebooków HP: Compaq i Pavilion.

Spoty wykorzystują wizerunki pisarza Paulo Coelho i bohaterki filmów animowanych o Shreku - Fiony. To kontynuacja kampanii realizowanej pod hasłem HP ”Komputer znów jest osobisty”, w której uczestniczył m.in. Jay-Z, amerykański muzyk hiphopowy. Reklamy zamówiono w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Media planował i zakupił dom mediowy Optimedia (ZenithOptimedia Group). Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja reklamowa McCann Erickson Hungary.

(DOK, 10.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.