Wszystkie telewizje ogólnopolskie zwiększyły w sierpniu wpływy reklamowe
W sierpniu wzrosły wpływy reklamowe wszystkich telewizji ogólnopolskich. Największy wzrost zanotował TVP 2.
Liderem był jednak TVN, który uzyskał 106,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów), czyli o 29,3 proc. więcej niż w sierpniu ub.r. Wpływy Polsatu wyniosły 98,5 mln zł – wzrost o 11,3 proc. Natomiast reklamowe przychody Jedynki sięgnęły 92,9 mln zł – wzrost o 34,8 proc., a Dwójka uzyskała 54 mln zł – wzrost o 46,4 proc. Wszystkie główne anteny nadały też w sierpniu więcej reklam niż w ub.r. Najwięcej spotów pokazał TVN – 16,7 tys. (wzrost o 62,3 proc.). Widzowie Polsatu obejrzeli ich 14 tys. (wzrost o 6,1 proc.). Z kolei Dwójka wyemitowała 8,7 tys. reklam (wzrost o 79,4 proc.), nieznacznie wyprzedzając pod tym względem Jedynkę, która nadała ich 8,6 tys. (wzrost o 45,8 proc.). Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 07.09.2007)










