Dominet Bank reklamuje konta osobiste
07.09.2007, 08:16
Dominet Bank (Grupa Fortis) rozpoczął kampanię ”Wielokont. Każdy portfel chce mieć konto” promującą nowe pakiety kont osobistych Komfort, Sukces, Pogoda, Impreza i Spoko.
W kampanii wykorzystano motyw wielokąta ułożonego z portfeli, który nawiązuje do hasła. Nowe pakiety będą reklamowane przez sześć tygodni. Kampania obejmuje dzienniki ogólnopolskie, tygodniki ekonomiczno-społeczne, prasę regionalną, lifestylową, a także pisma studenckie, dla młodzieży szkolnej oraz pisma branżowe. Działania obejmują ponadto 12 lokalnych stacji radiowych, na antenie których przez trzy tygodnie będą emitowane 30-sekundowe spoty, Internet (Bankier.pl, Dziennik.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Money.pl, Onet.pl, O2.pl, Przekroj.pl, Rzeczpospolita.pl, Wirtualna Polska, wybrane serwisy społecznościowe: Grono.net, Gaduradio, serwisy studenckie, informacyjne i o tematyce finansowej), stadiony piłkarskie (bandery wokół stadionów, emisja spotu radiowego w przerwie meczów) i działania BTL (ulotki, plakaty, teczki). Kreację przygotowała agencja reklamowa Focus Advertising, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaOn. Kampania potrwa do końca września.(TW, 07.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










