Agencja GonnaBe pracuje dla Woseby i szkoły Speak Up
03.09.2007, 08:16
Agencja reklamowa GonnaBe wygrała przetarg producenta kawy - firmy Woseba na przygotowanie jesiennej kampanii promocyjnej w punktach sprzedaży.
GonnaBe przygotuje m.in. materiały BTL i zajmie się akcjami promocyjnymi. W przetargu brały jeszcze udział agencje: Fresh, Radna, Siedem i Szwejkowski. Ponadto agencja GonnaBe rozpoczęła współpracę ze szkołą języka angielskiego Speak Up (Learning Systems Poland z grupy Empik Media & Fashion). Przygotowała dla firmy materiały BTL i ATL kampanii związanej z rozpoczęciem roku szkolnego. Akcja obejmuje m.in. inserty w prasie ogólnopolskiej i regionalnej (m.in. ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Łódzki”, ”Echo Miasta”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Głos Wielkopolski”, ”Nowości Toruńskie”), nośniki reklamy zewnętrznej (tyły autobusów miejskich, wiaty przystankowe, metro), mailing i spoty reklamowe w salonach sieci Empik (autorstwa agencji Tequila/Polska). GonnaBe opracuje też system identyfikacji wizualnej szkoły Speak Up.(TW, 03.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










