Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja GonnaBe pracuje dla Woseby i szkoły Speak Up

Agencja reklamowa GonnaBe wygrała przetarg producenta kawy - firmy Woseba na przygotowanie jesiennej kampanii promocyjnej w punktach sprzedaży.

GonnaBe przygotuje m.in. materiały BTL i zajmie się akcjami promocyjnymi. W przetargu brały jeszcze udział agencje: Fresh, Radna, Siedem i Szwejkowski. Ponadto agencja GonnaBe rozpoczęła współpracę ze szkołą języka angielskiego Speak Up (Learning Systems Poland z grupy Empik Media & Fashion). Przygotowała dla firmy materiały BTL i ATL kampanii związanej z rozpoczęciem roku szkolnego. Akcja obejmuje m.in. inserty w prasie ogólnopolskiej i regionalnej (m.in. ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Łódzki”, ”Echo Miasta”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Głos Wielkopolski”, ”Nowości Toruńskie”), nośniki reklamy zewnętrznej (tyły autobusów miejskich, wiaty przystankowe, metro), mailing i spoty reklamowe w salonach sieci Empik (autorstwa agencji Tequila/Polska). GonnaBe opracuje też system identyfikacji wizualnej szkoły Speak Up.

(TW, 03.09.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.