Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 31, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Sowa od wczoraj prezesem Agory

Dopiero za kilka miesięcy Marek Sowa przedstawi długookresową strategię dla Agory SA. Wczoraj nastąpiła zapowiadana już wcześniej zmiana w zarządzie spółki – na stanowisku prezesa Marek Sowa zastąpił Wandę Rapaczyńską, która przechodzi na emeryturę.

Nowy prezes zapowiada, że długookresową strategię dla wydawcy ”Gazety Wyborczej” poda na początku przyszłego roku. – W pewnych obszarach działalności spółki przewiduję przyśpieszoną ewolucję, ale na pewno nie będzie rewolucji – powiedział Marek Sowa na wczorajszej konferencji prasowej. – Musimy wykorzystać szansę, którą dają nowe technologie i cyfryzacja mediów, ale model biznesowy pozostaje ten sam. Planuję rozwój spółki także przez alianse i akwizycje – dodaje Sowa. Agora będzie powiększała swoje zasoby audiowizualne w Internecie i wykorzystywała nowe kanały dystrybucji.
Na razie w zarządzie spółki nie wprowadzono zmian w zakresie podziału kompetencji pomiędzy poszczególnych członków. Wanda Rapaczyńska pozostanie w spółce, aby zapewnić płynne przekazanie obowiązków.
- Czujemy się oficjalnie zwycięzcami w rywalizacji ze Springerem. Mimo obniżenia ceny egzemplarzowej ”Gazety Wyborczej” w chwili pojawienia się na rynku ”Dziennika”, udało nam się powrócić do prawie tego samego poziomu przychodów ze sprzedaży egzemplarzowej dzięki wprowadzonej strategii dwucenowej. W pierwszej połowie tego roku udział ”Gazety Wyborczej” w wydatkach na reklamę w dziennikach powrócił do poziomu 42 procent, podczas gdy łączny udział ”Faktu” i ”Dziennika” osiągnął 11 procent – wyliczała na konferencji sukcesy Agory Wanda Rapaczyńska.

(GK, 31.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.