Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nominacje do Effie

81 prac spośród 141 nadesłanych zostało nominowanych w konkursie efektywności reklamowej Effie Awards 2007.

Po pierwszym etapie głosowania jurorów, do konkursu oceniającego kampanie pod względem ich efektywności, nominowano 52 prace agencji reklamowych (spośród 99 zgłoszonych) i 29 domów mediowych (42 zgłoszone). Najwięcej nominacji otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa – za sześć prac, a Leo Burnett, DDB Warszawa, Just, JWT, McCann Erickson, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Testardo Red Cell, Young & Rubicam Brands – po trzy. Wyróżniono po dwie prace z BBDO Warszawa, Brain, G7, i po jednej – Brand Nature Access, DougFaberFamily, Euro RSCG Warsaw, Gruppa66 Ogilvy, Legend Group, Lowe GGK, PZL, Red8 Communications Group, Tomorrow i Zero7. Wśród domów mediowych najwięcej nominacji otrzymał MediaCom Warszawa – dziewięć, Mediaedge:cia – siedem, a Starcom – pięć. Wyróżniono po dwie prace z MindShare Polska, Universal McCann i ZenithOptimedia Group i jedną z PanMedia Western Guideline. Prace agencji reklamowych oceni 80 jurorów, a domów mediowych 40. Obrady, na których jurorzy przyznają nagrody, odbędą się 7 i 10 września. Od tego roku o Grand Prix nie mogą ubiegać się kampanie non profit. Uroczysta gala, na której rozdane zostaną nagrody Effie, odbędzie się 22 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

(MAZ, 29.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.