Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Clear Channel Poland rozszerza współpracę z Tesco

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozszerza współpracę z siecią hipermarketów Tesco.

Firma poszerzyła ofertę o 26 marketów o powierzchni do 4 tys. mkw. w dużych i średnich miastach i obecnie sprzedaje nośniki reklamowe w 74 sklepach Tesco w 60 miastach. We wrześniu firma wprowadzi sześć pakietów zasięgowych dla następujących form nośników: drzwi wejściowych, wózków, naklejek podłogowych, stoperów, separatorów kasowych i podajników do wydawania reszty. W zależności od pakietu rabaty wynoszą od 8 do 15 proc. Ponadto spółka wprowadziła rabatowy system lojalnościowy dla reklamodawców, którzy reklamują się w miejscu sprzedaży.

(TW, 29.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.