Clear Channel Poland rozszerza współpracę z Tesco
29.08.2007, 08:25
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozszerza współpracę z siecią hipermarketów Tesco.
Firma poszerzyła ofertę o 26 marketów o powierzchni do 4 tys. mkw. w dużych i średnich miastach i obecnie sprzedaje nośniki reklamowe w 74 sklepach Tesco w 60 miastach. We wrześniu firma wprowadzi sześć pakietów zasięgowych dla następujących form nośników: drzwi wejściowych, wózków, naklejek podłogowych, stoperów, separatorów kasowych i podajników do wydawania reszty. W zależności od pakietu rabaty wynoszą od 8 do 15 proc. Ponadto spółka wprowadziła rabatowy system lojalnościowy dla reklamodawców, którzy reklamują się w miejscu sprzedaży.(TW, 29.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










