Artman reklamuje kolekcję jesień/zima 2007
28.08.2007, 11:15
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa nowej kolekcji odzieży jesień/zima 2007 marki House (Artman SA).
Reklamy z hasłem ”gravity.no” zaplanowano głównie na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych w większych miastach. Autorami zdjęć do reklam są Paweł Fabjański i agencja ShootMe. Pomysły opracowano wspólnie z działem marketingu marki House. Kreacje te będzie można zobaczyć od początku września w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi i w miastach aglomeracji śląskiej. Nośnikami kampanii zakupionymi przez dział marketingu House będą siatki wielkoformatowe, citylighty, scrolle, ekrany ciekłokrystaliczne, billboardy i pojazdy komunikacji miejskiej. Media te uzupełnia prasa (magazyny modowe i lifestylowe) i Internet.(MŁ, 28.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










