Nowy tygodnik dla mężczyzn: ”Men’s Sports”
”Men’s Sports” – to tytuł tygodnika dla mężczyzn, którego pierwszy numer trafi na rynek w czwartek. Wydaje go Polonia Press.
Pismo o objętości 16 stron w formacie A4 podzielono na działy: sport, polityka, pieniądze, motoryzacja i kobiety. Znajdzie się tam także program telewizyjny. Planowany nakład to 100 tys. egz., cena 4,90 zł. Do nakładu dołączana będzie płyta z filmem erotycznym. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Tadeusz Jasiński. Wcześniej był naczelnym w nieistniejącym już miesięczniku ”Cinema” (Geronia Poland). Od dzisiaj trwa kampania reklamowa nowego tytułu. Obejmuje ona telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN) oraz punkty sprzedaży prasy. Promocję zaplanowano na trzy pierwsze numery. Za kreację odpowiada MM Studio, a za zakup mediów dom mediowy EquinoxMedia.(AW, 28.08.2007)










