Locomotiva realizuje kampanię dla NASK
27.08.2007, 08:23
Agencja Locomotiva przygotowała reklamę kampanii społecznej zespołu Dyżurnet.pl, który działa w NASK, pierwszym w Polsce operatorze Internetu.
Dyżurnet.pl to punkt kontaktowy w sprawie nielegalnych treści w Internecie. Jego zadaniem jest przyjmowanie anonimowych zgłoszeń od internautów i usuwanie nielegalnych treści. Kampania pod hasłem ”Nie przykładaj ręki do krzywdzenia dzieci” ma uwrażliwić internautów na bezpieczeństwo w sieci. Nacisk położono przede wszystkim na konieczność walki z pornografią dziecięcą w Internecie. Działania mają charakter ogólnopolski i wykorzystują Internet, radio i prasę. Autorem layoutu kampanii jest art director Krzysztof Woć, a hasła - copywriter Magdalena Czupryńska. Scenariusz reklamy radiowej opracowała Ewa Grelka. Stronę internetową stanowiącą platformę działań dla zespołu przygotowała firma Pink Crow.(MŁ, 27.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










