Durex ulubioną marką polskich mężczyzn
24.08.2007, 08:16
Dragon Rouge, niezależna międzynarodowa agencja brandingowa, zbadała preferencje mężczyzn dotyczące marek produktów.
W badaniu internetowym wzięło udział 10 tys. mężczyzn - po 2 tys. z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych oraz Polski. Dzięki temu powstał ranking ulubionych marek mężczyzn. Zidentyfikowano również motywy, wartości i kody wizualne, którymi marki powinny oddziaływać, chcąc zwrócić uwagę i zdobyć sympatię mężczyzn. Amerykanie i przedstawiciele Europy Zachodniej wymieniali przede wszystkim marki związane ze sportem – Nike, Adidas lub nowymi technologiami – Sony, Apple. Polacy upodobali sobie marki prezerwatyw: spośród najbardziej lubianych marek – bez podziału na kategorie – pierwsze miejsce zajął Durex, a miejsce czwarte - Unimil. Ulubioną marką samochodową Polaków jest BMW, a elektorniczną Sony.(MŁ, 24.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










