Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Durex ulubioną marką polskich mężczyzn

Dragon Rouge, niezależna międzynarodowa agencja brandingowa, zbadała preferencje mężczyzn dotyczące marek produktów.

W badaniu internetowym wzięło udział 10 tys. mężczyzn - po 2 tys. z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych oraz Polski. Dzięki temu powstał ranking ulubionych marek mężczyzn. Zidentyfikowano również motywy, wartości i kody wizualne, którymi marki powinny oddziaływać, chcąc zwrócić uwagę i zdobyć sympatię mężczyzn. Amerykanie i przedstawiciele Europy Zachodniej wymieniali przede wszystkim marki związane ze sportem – Nike, Adidas lub nowymi technologiami – Sony, Apple. Polacy upodobali sobie marki prezerwatyw: spośród najbardziej lubianych marek – bez podziału na kategorie – pierwsze miejsce zajął Durex, a miejsce czwarte - Unimil. Ulubioną marką samochodową Polaków jest BMW, a elektorniczną Sony.

(MŁ, 24.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.