Z konkursu Coca-Coli na okładkę pisma
23.08.2007, 08:20
Internautka, która wygrała konkurs organizowany przez Coca-Colę i będzie promowała markę napoju Burn, ma być bohaterką październikowej okładki "Machiny" (Platforma Mediowa Point Group).
Nad sesją na zlecenie Coca-Cola Poland Services pracuje obecnie Naughty James. To pseudonim Craiga Cowlinga, 25-latka z Londynu, autora jednego z najsłynniejszych fotoblogów ”The 1095 Project”, w którym dokumentował każdy z 1095 dni swoich studiów na London College of Fashion. Fotograf wykona dla marki Burn cykl zdjęć zwyciężczyni konkursu ”Upload Yr Night Face – Burn Gallery”. Uczestnicy mieli sfotografować siebie podczas nocnej zabawy. Zdjęcia zamieszczali na stronie Burn.pl i głosowali na najlepsze z nich. Zwyciężczynię, internautkę o nicku Coffedoll, dodatkowo wskazał Naughty James i to on realizuje z nią sesję. W nagrodę dziewczyna - jako twarz marki Burn – ma się znaleźć na okładce i wewnątrz numeru październikowej ”Machiny”. Redakcja ”Machiny” dotąd zamieszczała na okładkach ikony popkultury, takie jak Madonna czy Paris Hilton. Skąd więc pomysł, by na okładkę trafiła anonimowa twarz, w dodatku wykorzystywana jedynie w reklamie? – Sam fotograf jest bardzo znany i jest ikoną popkultury – wyjaśnia Piotr Metz, redaktor naczelny ”Machiny”. – Pisaliśmy o nim na naszych łamach i jest to postać, która interesuje naszych czytelników. Jednak zdajemy sobie sprawę, że pomysł z zamieszczeniem mało znanej twarzy na okładce jest ryzykowny. Stąd zastrzegliśmy sobie w umowie wpływ na ostateczny wygląd sesji. Jeśli pomysł nie spełni naszych oczekiwań, na pewno nie kupimy kota w worku – dodaje Metz. Zastrzega, że ostateczna decyzja co do październikowej okładki zapadnie po sesji.(MŁ, 23.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










