Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podwójna twarz Nataszy Urbańskiej

Natasza Urbańska ma kontrakt reklamowy ze spółką Canal+ Cyfrowy, a teraz dodatkowo reklamuje program TVP. To chyba pierwszy przypadek, gdy jedna twarz promuje dwóch różnych nadawców.

Urbańska, występując dotychczas w reklamach jako Cyfrella, promuje platformę Cyfra+ należącą do spółki Canal+ Cyfrowy. Tymczasem we wtorek, przy prezentacji jesiennej ramówki TVP, jej wizerunek pojawił się na plakatach promujących program rozrywkowy ”Przebojowa noc” w Jedynce, którego ma być twarzą. Ponadto szefowa TVP 1 Małgorzata Raczyńska przedstawiła ją jako twarz Jedynki. Obie firmy zapewniają nas, że podwójna rola promocyjna Urbańskiej nie szkodzi im wizerunkowo. – Decydując się na współpracę z Nataszą Urbańską, wiedzieliśmy, że reklamuje Cyfrę+. Przyjęliśmy ją z całym dobrodziejstwem inwentarza – oświadcza rzeczniczka prasowa TVP Aneta Wrona. Podwójna rola Urbańskiej nie przeszkadza też ponoć Cyfrze+: – Wybraliśmy Nataszę Urbańską do roli Cyfrelli, ponieważ najlepiej odpowiadała wyobrażeniom ikony marki Cyfra+. Nie zamierzamy ograniczać planów zawodowych pani Nataszy. Nie kolidują one z naszymi działaniami marketingowymi, nie promują też usług konkurencyjnych wobec usług Cyfry+ – tłumaczy Katarzyna Her-Czerwieniec, PR koordynator spółki Canal+ Cyfrowy.

(RUT, 23.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrost przychodów i zysku Grupy ITI

Skonsolidowane przychody Grupy ITI w pierwszym półroczu br. wzrosły o 26,7 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. – wyniosły 221,6 mln euro.

Zysk netto holdingu wzrósł o 462,4 proc., do wartości 14,2 mln euro. Skonsolidowany wskaźnik EBITDA był natomiast o 38 proc. wyższy niż w pierwszym półroczu ub.r. i wyniósł 51,7 mln euro. Do Grupy ITI należą m.in.: TVN, Onet, ITI Neovision (platforma cyfrowa N), Multikino oraz 49 proc. udziałów w spółce Tygodnik Powszechny, wydawcy ”Tygodnika Powszechnego”.

(RUT, 24.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo