Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podwójna twarz Nataszy Urbańskiej

Natasza Urbańska ma kontrakt reklamowy ze spółką Canal+ Cyfrowy, a teraz dodatkowo reklamuje program TVP. To chyba pierwszy przypadek, gdy jedna twarz promuje dwóch różnych nadawców.

Urbańska, występując dotychczas w reklamach jako Cyfrella, promuje platformę Cyfra+ należącą do spółki Canal+ Cyfrowy. Tymczasem we wtorek, przy prezentacji jesiennej ramówki TVP, jej wizerunek pojawił się na plakatach promujących program rozrywkowy ”Przebojowa noc” w Jedynce, którego ma być twarzą. Ponadto szefowa TVP 1 Małgorzata Raczyńska przedstawiła ją jako twarz Jedynki. Obie firmy zapewniają nas, że podwójna rola promocyjna Urbańskiej nie szkodzi im wizerunkowo. – Decydując się na współpracę z Nataszą Urbańską, wiedzieliśmy, że reklamuje Cyfrę+. Przyjęliśmy ją z całym dobrodziejstwem inwentarza – oświadcza rzeczniczka prasowa TVP Aneta Wrona. Podwójna rola Urbańskiej nie przeszkadza też ponoć Cyfrze+: – Wybraliśmy Nataszę Urbańską do roli Cyfrelli, ponieważ najlepiej odpowiadała wyobrażeniom ikony marki Cyfra+. Nie zamierzamy ograniczać planów zawodowych pani Nataszy. Nie kolidują one z naszymi działaniami marketingowymi, nie promują też usług konkurencyjnych wobec usług Cyfry+ – tłumaczy Katarzyna Her-Czerwieniec, PR koordynator spółki Canal+ Cyfrowy.

(RUT, 23.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.