Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Streetcom i Grey promują Nokię

"Nokia Trends Lab" - pod takim hasłem prowadzona jest kampania fińskiego producenta telefonów komórkowych Nokia.

Na stronie Nokiatrendslab.pl prowadzone są przez ekspertów warsztaty o tematyce: film, fotografia, muzyka, moda, reklama, wizualizacja. Można tam zamieszczać swoje prace. Najlepsze pokazane zostaną podczas imprezy finałowej, którą zaplanowano na 6 października w Warszawie. Wsparciem kampanii są reklamy w Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polce oraz akcje marketingu szeptanego, za przeprowadzenie których odpowiada agencja Streetcom. Za kreację akcji ”Nokia Trends Lab” odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa. Podobne kampanie prowadzone są w Niemczech, na Litwie, we Francji i Irlandii. Ich celem jest wzrost świadomości marki.

(DOK, 23.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.