Streetcom i Grey promują Nokię
23.08.2007, 08:17
"Nokia Trends Lab" - pod takim hasłem prowadzona jest kampania fińskiego producenta telefonów komórkowych Nokia.
Na stronie Nokiatrendslab.pl prowadzone są przez ekspertów warsztaty o tematyce: film, fotografia, muzyka, moda, reklama, wizualizacja. Można tam zamieszczać swoje prace. Najlepsze pokazane zostaną podczas imprezy finałowej, którą zaplanowano na 6 października w Warszawie. Wsparciem kampanii są reklamy w Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polce oraz akcje marketingu szeptanego, za przeprowadzenie których odpowiada agencja Streetcom. Za kreację akcji ”Nokia Trends Lab” odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa. Podobne kampanie prowadzone są w Niemczech, na Litwie, we Francji i Irlandii. Ich celem jest wzrost świadomości marki.(DOK, 23.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










