TVP sprzedała z cennika dwa razy więcej czasu reklamowego
23.08.2007, 08:16
W nowym systemie bukowania biuro reklamy Telewizji Polskiej sprzedało z cennika prawie dwa razy więcej zasobów czasu reklamowego niż zazwyczaj.
Dotychczas udział sprzedaży cennikowej w całkowitej sprzedaży czasu reklamowego TVP wynosił ok. 20 proc. Otwierając sprzedaż na wrzesień, biuro reklamy TVP zmieniło jednak system: spoty kupowane według cennika potaniały średnio o 25-30 proc., a przez pierwszy tydzień nie bukowano pakietów GRP. – Dzięki promocji sprzedaży cennikowej prawie podwoiliśmy ilość sprzedanych w ten sposób zasobów czasu reklamowego – mówi Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP. Ta forma sprzedaży opłaca się telewizji, bo cena reklamy nawet po obniżce wciąż jest wyższa od pakietów GRP. Daje jednak klientom pewność, że ich spoty zostaną wyemitowane w wybranych blokach reklamowych. TVP zapowiada, że także czas reklamowy na październik przez pierwszy tydzień będzie sprzedawany na nowych zasadach - czyli wyłącznie z cennika.(RUT, 23.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










