Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand Nature Access zadba o wizerunek Szczecina

Agencja Brand Nature Access, wchodząca w skład Corporate Profiles Consulting, zwyciężyła w przetargu na opracowanie koncepcji wizerunkowej miasta Szczecina. Koszty przedsięwzięcia oszacowano na 500 tys. zł.

O wygranej Brand Nature Access zadecydowały: cena, czas wykonania zamówienia, spójność i oryginalność koncepcji. W przetargu wzięło udział 14 firm z Polski i z Niemiec. Do ostatniego etapu przeszło pięć podmiotów. Były to: Metamorphosis J.A. Sikora, Totem, Polska Agencja Rozwoju Turystyki wraz ze spółką Frycz i Wicha, Grupa Eskadra i Brand Nature Access. Umowa Urzędu Miasta z Brand Nature Access ma być podpisana do końca miesiąca. Przez cztery miesiące agencja ma przeanalizować obecny wizerunek Szczecina, określić kluczowe elementy tożsamości marki, a także opracować system identyfikacji wizualnej. Wdrażanie strategii ma się rozpocząć w 2008 roku.

(DOK, 21.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.