Brand Nature Access zadba o wizerunek Szczecina
21.08.2007, 08:24
Agencja Brand Nature Access, wchodząca w skład Corporate Profiles Consulting, zwyciężyła w przetargu na opracowanie koncepcji wizerunkowej miasta Szczecina. Koszty przedsięwzięcia oszacowano na 500 tys. zł.
O wygranej Brand Nature Access zadecydowały: cena, czas wykonania zamówienia, spójność i oryginalność koncepcji. W przetargu wzięło udział 14 firm z Polski i z Niemiec. Do ostatniego etapu przeszło pięć podmiotów. Były to: Metamorphosis J.A. Sikora, Totem, Polska Agencja Rozwoju Turystyki wraz ze spółką Frycz i Wicha, Grupa Eskadra i Brand Nature Access. Umowa Urzędu Miasta z Brand Nature Access ma być podpisana do końca miesiąca. Przez cztery miesiące agencja ma przeanalizować obecny wizerunek Szczecina, określić kluczowe elementy tożsamości marki, a także opracować system identyfikacji wizualnej. Wdrażanie strategii ma się rozpocząć w 2008 roku.(DOK, 21.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










