Mniej użytkowników największych portali
21.08.2007, 08:23
Google ma tyle samo użytkowników co miesiąc wcześniej, inne największe portale tracą - wynika z najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius.
Najwięcej użytkowników w czerwcu miało Google – 10,9 mln (w maju br. – 10,9 mln). Na kolejnych miejscach znalazły się: Onet.pl – 9,6 mln użytkowników (9,9 mln), Wirtualna Polska 8,4 mln (8,7 mln), Allegro.pl – 7,6 mln (7,9 mln), Interia.pl – 7 mln (7,2 mln), o2.pl – 6,4 mln (6,5 mln), Microsoft – 5,8 mln (5,7 mln), Wikipedia.org – 5,6 mln (6,4 mln), Gazeta.pl – 5,5 mln (5,5 mln) i YouTube.com – 4,7 (4,1 mln). Pod względem liczby odsłon prowadzi portal aukcyjny Allgero.pl z wynikiem 2,9 mld odsłon (3,3 mld), przed Onet.pl – 2,5 mld (2,6 mld) i Google – 2 mld (2,2 mld). Kolejne miejsca zajmują: grupa Fotka.pl – 1,7 mld (1,6 mld), Wirtualna Polska – 1,6 mld (1,7 mld), Interia.pl – 1,3 mld (1,3 mld), o2.pl – 0,8 mld (0,8 mld), Grono.net – 0,5 mld (0,5 mld), Gazeta.pl – 0,4 mld (0,4 mld) i Eplus.pl – 0,4 mld (0,5 mld).(KRZ, 21.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










