Wzrosła sprzedaż tygodników: "Wprost", "Angory" i "Gościa Niedzielnego"
21.08.2007, 08:21
Wśród tygodników opinii w pierwszym półroczu br. tylko "Wprost" miał wyższą średnią sprzedaż ogółem w porównaniu z tym okresem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najlepiej w okresie od stycznia do czerwca br. wśród tygodników opinii sprzedawała się ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy), której sprzedaż ogółem wyniosła 161 502 egz. (spadek o 4,03 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2006 roku). Na drugim miejscu jest ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 143 805 egz. (wzrost o 4,6 proc.), a na trzecim ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) z wynikiem 134 333 egz. (spadek o 1,4 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się: ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 66 746 egz. (spadek o 1,35 proc.), ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 28 191 egz. (spadek o 13,75 proc.). W pierwszym półroczu br. publikujący przedruki z prasy polskiej i zagranicznej ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 286 779 egz. (wzrost o 3,28 proc.). Publikujący przedruki z prasy zagranicznej tygodnik ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) sprzedawał 19 222 egz. (spadek o 5,34 proc.). Spośród tygodników katolickich w pierwszym półroczu br. ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) średnio sprzedawał 132 510 egz. (wzrost o 0,84 proc.), ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) – 29 863 egz. (spadek o 6,33 proc.), ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 20 282 egz. (spadek o 8,85 proc.).(SK, 21.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










