Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 20, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat otworzył sprzedaż reklam bez podwyżki

Polsat, jako druga stacja ogólnopolska, rozpoczął w piątek sprzedaż reklam na wrzesień. Telewizja utrzymała średnie ceny z ubiegłego roku.

Jesienna ramówka Polsatu konsekwentnie promuje pozycje wprowadzone na antenę wiosną br. (m.in. serial amerykański ”Skazany na śmierć” i program rozrywkowy ”Jak oni śpiewają”). Najdroższe są: pasmo Mega Hit (poniedziałek o 21) i niedzielny wieczór z serialem ”Skazany na śmierć”. 30-sekundowy spot w pierwszym paśmie kosztuje średnio ok. 46 tys. zł (ceny – w zależności od filmu i pozycji breaku – wahają się od 28,2 do 61,6 tys. zł), natomiast w drugim – ok. 43 tys. zł (od 28,4 do 50 tys. zł). Trudno porównać ceny poszczególnych pasm we wrześniowym cenniku Polsatu z ubiegłorocznymi, ponieważ ramówka stacji w stosunku do jesieni ub.r. uległa istotnej zmianie. Część stałych pozycji zdrożała – np. reklamy przy czwartkowych wydaniach wieczornych ”Wydarzeń” są droższe o ok. 15 proc. (za spot trzeba zapłacić od 29,1 tys. zł na początku września do 34,1 tys. zł pod koniec miesiąca). Jednak Stanisław Janowski, dyrektor biura reklamy Polsatu PM, zapewnia, że – biorąc pod uwagę średni koszt wszystkich pasm – stacja utrzymała ceny ubiegłoroczne. – Przewidujemy znacznie lepsze niż rok temu wyniki oglądalności, co oznacza więcej zasobów do sprzedania – mówi Janowski (jesienią ub.r. Polsat miał najniższy wśród stacji ogólnopolskich udział w rynku – 15,98 proc. według danych AGB Nielsen Media Research).

(RUT, 20.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.