Grupa Eskadra przygotowała kampanię społeczną "W pełni zaradni"
Trwa ogólnopolska kampania społeczna "W pełni zaradni", której celem jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Akcja, której znakami rozpoznawczymi są żółte słońce i sylwetka człowieka, realizowana jest na ponad tysiącu nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, m.in. w Warszawie i Poznaniu. Uzupełnieniem akcji są reklamy zamówione w tygodnikach opinii, ulotki rozdawane w hipermarketach oraz direct mail. Elementem kampanii jest także konkurs dla firm zatrudniających osoby niepełnosprawne. Wyróżnieni w nim będą mieli prawo posługiwać się znakiem kampanii ”W pełni zaradni”, a na opakowaniach swoich produktów umieszczać hasło: ”Widzisz, wiesz, kupujesz”. Pomysłodawcą kampanii jest agencja Grupa Eskadra.(DOK, 20.08.2007)










