CR Media Consulting szacuje rynek reklamowy
14.08.2007, 08:25
O 9,7 proc. wzrosły przychody reklamowe mediów w pierwszym półroczu br. wobec tego okresu ub.r., wynika z ”Ad.Media Raport”.
Najwięcej zarobiła telewizja - zwiększyła przychody (wszystkie dane netto) o 12,1 proc. - do 1,71 mld zł. ”To skutek przede wszystkim stale rosnących cen czasu antenowego” – uważają analitycy CR Media Consulting SA, którzy przygotowali raport. Najmniejszy wzrost zanotowała prasa - o 3 proc. - do 1 mld zł. Najszybciej w pierwszym półroczu br. rosły wydatki na reklamę w Internecie - wzrost o 46,7 proc., do 157,6 mln zł. Przychody reklamowe radia wzrosły o 4,6 proc. – do 232,4 mln zł. Prognozy zakładają, że w kolejnych dwóch latach wzrost rynku reklamy powinien wynieść 7,5-8 proc.(DOK, 14.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










