Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 14, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BTL Point Group przekonała Pierce’a Brosnana do Vistuli

Firma odzieżowa Vistula & Wólczanka SA podpisała kontrakt dotyczący wykorzystania wizerunku aktora Pierce’a Brosnana (znany m.in. z roli Jamesa Bonda) w jesienno-zimowej kampanii marki Vistula.

Umowę podpisano na trzy lata. Przy podpisywaniu kontraktu pośredniczyła agencja usług marketingowych BTL Point Group należąca do Platformy Mediowej Point Group SA. Jesienno-zimową kampanię marki rozpocznie pokaz nowej kolekcji, który odbędzie się 6 września br. BTL Point Group prowadzi kolejne rozmowy z dwoma międzynarodowymi celebrities na temat marketingowego wykorzystania ich wizerunku w Polsce.

(TW, 14.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.