Play rozwija obecność w Second Life
13.08.2007, 08:34
Sieć komórkowa Play (P4) wzmocniła marketingową aktywność w wirtualnym świecie gry Second Life, otwierając tam Wyspę Play.
Na wyspie znajdują się m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze mogą raz w tygodniu spotkać się z pracownikami i rzecznikiem prasowym Play. Odbywają się tam cykliczne imprezy i konkursy z nagrodami. Gościem honorowym gry ma być regularnie Jacek Hensler, szef marketingu sieci. Play zamierza wykorzystywać grę Second Life do prezentacji usług i kampanii reklamowych. Możliwe, że będzie tam również prowadzona sprzedaż. Cały projekt jest elementem multimedialnej kampanii reklamowej, która ma zbudować społeczność wokół marki Play i zaprezentować firmę w niekonwencjonalny sposób. Play współpracuje przy projekcie z agencją interaktywną FFCreation. Jak podaje operator, wirtualny klub Play odwiedziło już 220 tys. użytkowników.(TW, 13.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










