Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play rozwija obecność w Second Life

Sieć komórkowa Play (P4) wzmocniła marketingową aktywność w wirtualnym świecie gry Second Life, otwierając tam Wyspę Play.

Na wyspie znajdują się m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze mogą raz w tygodniu spotkać się z pracownikami i rzecznikiem prasowym Play. Odbywają się tam cykliczne imprezy i konkursy z nagrodami. Gościem honorowym gry ma być regularnie Jacek Hensler, szef marketingu sieci. Play zamierza wykorzystywać grę Second Life do prezentacji usług i kampanii reklamowych. Możliwe, że będzie tam również prowadzona sprzedaż. Cały projekt jest elementem multimedialnej kampanii reklamowej, która ma zbudować społeczność wokół marki Play i zaprezentować firmę w niekonwencjonalny sposób. Play współpracuje przy projekcie z agencją interaktywną FFCreation. Jak podaje operator, wirtualny klub Play odwiedziło już 220 tys. użytkowników.

(TW, 13.08.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.