"Trafiaj tam, gdzie chcesz" światową kampanią Nike
13.08.2007, 08:33
Trwa światowa kampania butów sportowych Nike pod hasłem: "Trafiaj tam, gdzie chcesz". Do udziału w niej zaproszono członków grupy Sanchez Boys, znanych z MTV.
Pierwszym etapem akcji jest kampania w prasie (”Przegląd Sportowy”, ”Piłka Nożna”, ”Men’s Health”, ”CKM”, ”Logo”) oraz w Internecie (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska). Kolejnym – emisja spotów telewizyjnych, która ma się rozpocząć w drugiej połowie sierpnia. Uzupełnieniem kampanii jest tournée grupy Sanchez Boys po Wielkiej Brytanii, Portugalii, Francji i Włoszech, a także uruchomienie strony internetowej (Nikefootball.com), na której chętni mogą oglądać firmy z trasy i zamieszczać własne produkcje. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Wieden + Kennedy. Media kupił i zaplanował dom mediowy MindShare.(DOK, 13.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










