Dobry maj miesięczników biznesowych i lifestylowych dla mężczyzn
13.08.2007, 08:31
Zarówno miesięczniki biznesowe, jak i lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w maju br. wzrost sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Z pism biznesowych w maju br. największą sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 36 632 egz. (wzrost o 6,47 proc. w porównaniu z majem ub.r.). ”Manager Magazin” (Manager Media, wcześniej Wydawnictwo Infor Manager) sprzedał w maju 28 546 egz. (wzrost o 22,16 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn liderem pozostaje ”CKM” (Marquard Media Polska) – 95 124 egz. (wzrost o 1,32 proc.). Kolejne miejsca zajmują: ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) – 67 585 egz. (wzrost o 15,52 proc.), ”Playboy” (Marquard Media Polska) – 61 461 egz. (wzrost o 0,13 proc.). Sprzedaż ogółem shoppingowego miesięcznika dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w maju br. wyniosła 64 008 egz., czyli o 0,18 proc. więcej niż rok temu.(SK, 13.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










