W lipcu najbardziej wzrosły wpływy reklamowe Vivy Polska
Viva Polska odnotowała największy wzrost przychodów reklamowych wśród piątki najlepiej zarabiających kanałów tematycznych w lipcu br. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Cennikowe wpływy netto Vivy Polska były o 99,4 proc. większe niż w lipcu ub.r. i wyniosły 10,3 mln zł, dając jej trzecie miejsce wśród kanałów tematycznych (dane nie uwzględniają rabatów, różnią się więc od rzeczywistych wpływów, zwłaszcza przy sprzedaży reklam w pakietach GRP). Wpłynęła na to m.in. duża podwyżka cennika kanału. – Także wzrost rzeczywistych wpływów Vivy Polska był znaczący, choć nie mogę zdradzić liczb – mówi Dagmara Staniewska, music channels manager z firmy At Media, która sprzedaje czas reklamowy kanału. Wzrost cennikowych wpływów reklamowych w lipcu zanotowały również: MTV Polska – o 2,4 proc. (do 13,2 mln zł) i Polsat Sport – o 2,4 proc. (do 12,7 mln zł). Wpływy TVN 24 wyniosły 7,3 mln zł (dane tego kanału z lipca ub.r. nie są dostępne). Natomiast wpływy TVN Siedem spadły o 14,5 proc. (do 6,7 mln zł).(AG, RUT, 13.08.2007)










