Wyniki słuchalności: najwięcej zyskało Radio Zet, stracił Program I Polskiego Radia
10.08.2007, 08:15
Ogólnopolskie radia komercyjne zanotowały na początku lata wzrost słuchalności. Główne anteny publiczne straciły w porównaniu z tym okresem w ub.r.
Z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC (fala V-VII 2007), wynika, że zyskały także Radio Maryja i Program II Polskiego Radia. Liderem pozostał RMF FM, mający 22,3 proc. udziału w rynku (wzrost z 21,7 proc. w tym samym okresie ub.r.). Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet – 19,7 proc. (wzrost z 18,0 proc.). Udział Programu I Polskiego Radia wyniósł 13,3 proc. (spadek z 14,7 proc.), a Programu III – 6 proc. (spadek z 6,2 proc.). Radio Maryja uzyskało natomiast 2,1 proc. (wzrost z 1,8 proc.), Program II – 0,6 proc. (wzrost z 0,5 proc.), a Radio Bis – 0,4 proc. (spadek z 0,6 proc.).(RUT, 10.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










