Play reklamuje się w nadmorskich kurortach
09.08.2007, 08:26
Sieć komórkowa Play (P4) promuje się w nadmorskich kurortach przy okazji programu TVN-u ”Projekt plaża”.
Na plażach, gdzie stanie miasteczko Play, wczasowicze mogą zagrać w siatkówkę, poleżeć na leżaku w barwach Play, wziąć udział w konkursach, a wieczorem wybrać się na imprezę. Operator prowadzi też akcję Play The Game, w której rozdaje gry na telefony komórkowe, a gracze mogą uczestniczyć w turniejach z wykorzystaniem komórek. W zabawie biorą udział gwiazdy TVN-u. Plażowe miasteczka promują dwa ogólnopolskie konkursy sponsorowane przez tę markę: konkurs fotograficzny ”National Geographic”, w którym wyodrębniono kategorię Playfoto dla zdjęć zrobionych telefonem komórkowym, i konkurs filmowy Playfilm - dla filmów nakręconych telefonem komórkowym. Miasteczko Play stoi obecnie w Ustce (do 12 sierpnia), a pojawi się jeszcze we Władysławowie (15-19 sierpnia), Gdyni (22-26 sierpnia) i Gdańsku (29 sierpnia - 2 września). Play współpracuje przy projekcie z agencją EMLab (Mothership). Współorganizatorem całej akcji jest TVN, który retransmituje najciekawsze wydarzenia. Play prowadzi ponadto promocje na polach namiotowych, w szkółkach dla surferów, wypożyczalniach sprzętu sportowego i dyskotekach.(TW, 09.08.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










